RSS

فقدت جزء مني



كانت معايا قبلها


جايه تقولي حوشتيني


قولتلها انا كمان حوشتيني




قالتلي انا يوحي كنة (جنة) قولتلها




هاتاخديني معاكي ؟ قالتلي اه




ايجي معايا كنة ؟ قولتلها اه




حضنتني حضن كبيييير اوي كنت محتاجاه
سابتني ومشيت



اخدتها مامتها يشترو حاجات




سابت ايد مامتها وجريت




خبطها سواق سرفيس وجري




سواقين تاكس خافو يوقفو لمامتها




شعب سلبي واقف يتفرج



وبس




خلاص




راحت كنة




بس من غير ماتخدني معاها






حقيقي




انا فقدت جزء مني




فقدت زهرة من زهرواتي







أسراء





سنين ونص 3





خلاص مش اشوفها تاني




بس



مش لاقية كلام تاني

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

13 comments:

Soul.o0o.Whisper said...

ياااااااااااااااااااااه يا صافى


بجد بجد
أنا اللى مش لاقية كلام أقولهولك



هأقولك ايه؟؟؟
اعزيكى ؟؟
و اعزيكى فى ايه؟؟؟

اعزيكى فى سلبيتنا؟؟؟
و لا فى موت احساسنا؟؟؟
و لا فى مشاعرنا اللى بئا كل واحد يدوس و ينهش فيها و محدش معبر؟؟؟

اعزيكى فى قلب حزين؟؟
و لا اعزيكى فى روح فقدت جزء من كيانها ؟؟

حقيقى مش عارفة
و مش قادرة
أنا حاسة بيكى
إذا كنت انا مش قادرة امسك نفسى من العياط





ليه كدا؟؟؟
ليه بئينا بالسلبية دى
ليه بئت تحكمنا الانا


مش لو كانت لسه فينا نخوة
مش عاوزة أقول لو لأنها باب للشيطان
لكن....
مش كان زماننا نجدنا البنت وراحت المستشفى ؟؟

تعرفى ان بردوا واحد معرفة حكى موقف
إنه كان فى مسجد
تخيلى
فى مسجد
و لقى واحد تعبان
و تقريبا كان متشاكل مع حد و متعور جامد
و بينزف فى ركن المسجد
و محدش راضى يساعده

الراجل بيمووووووووت
و فى مسسسسسسسسسسسسسسسجد
و ماحدش يساعده
بجد كنت هأتجنن
هو ايه اللى بيحصل؟؟؟

ليه بئينا كدا؟؟؟





صافى
مش هأقولك غير
مالناش غير ربنا
نشكيله همنا

حقيقى مش لاقية و لا قادرة اتكلم زيادة عن كدا



معلش سامحينى


آسفة

الفقيرة إلى الله أم البنات said...

لا حولة ولا قوة إلا بالله
إنا لله وإنا اليه راجعون
ربى يصر امها ويصبرك..وينتقم من السلبيه اللى بقت مغرقنا
بقينا حاجه مقرفه قوى

مشروع انسان said...

لا حول ولا قوة الا بالله

نسأل الله ان يرحمها رحمة واسعة
ويشفعها فى اهلها
ويصبرهم
ويثبت قلوبهم

ويصبر حضرتك يا فندم

فشكووول said...

لا حول ولا قوة الا بالله يا بنات افكارى .. تحياتى
انا جاى لك من عند سوول ويزبر هى اللى قالت لى روح على اللينك ده ولقيت الموضوع عندك .. موضوع يبكى
انا لله وانا اليه راجعون
ربنا يصبر اهلها
تحياتى

jejemam55@gmail.co said...

انا لله وانا اليه راجعون
ربنا يصبر امها
ويصبرك

محمد أبو الفتوح said...

البقاء لله

Safwat Rabea said...

انا لله وانا اليه راجعون

Anonymous said...

السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة

أحسن الله عزائكم أخيه

و لعل من الصبر ع المصائب تذكر نعم الله علينا


فهذه و قد ذهبت الى ربها راضيه و هو عنها راض

زخراً لوالديها

أسأل الله أن يجمعنا و اياهم ف مستقر رحمة

اما بخصوص السلبية

فلسنا كشعب سلبيين بالجملة

لكن هناك من اضعف الحال نفوسهم

فاصبحوا بين خائف او "مكبر دماغة"


لكن الاهم من دا

ان الاحصائيات تأكد ان عدد ضحايا الطريق اصبح يمثل تحدياً كبيراً امام المسئولين ينبغى الوقوف عليه و معالجة فلو راح-لا قدر الله- احد ابناء هؤلاء المسؤولين "تحت عجلة تكتوك مش سيرفيس" لمنع التكاتك تدخل مصر من الاساس

حسبى ربى

اعتذر للاطاله
http://www.tief3abr.blogspot.com/

بنت أبيها said...

لا حول ولا قوة الا بالله

ربنا يجعله شفيعة لوالديها

ويصبر اهلها ويرزقهم السلوان والصبر

د.خالدأمين said...

لاحول ولا قوه الابالله



بجد ربنا معاكي
وربنا يرحمها برحمته يارب



انا لسه قاري البوست الاخير لسول
بالاضافه للبوست ده

يبقي كميه ياس مالهاش حل هي الناتج



سلام عليكم

إيمان said...

إنا لله وإنا إليه راجعون
راحت جنه
دموعى تمنعنى من كتابة المزيد

محمد سمير said...

ايوه
مش عارف اقولك ايه انا و لله كنت هعيط من الكلام
ربنا يصبرك
بس عاوزك تتأكدى ان ده خير من ربنا محدش يعرف الخير فين
و البقاء لله

محمد سمير said...

ايوه
مش عارف اقولك ايه انا و لله كنت هعيط من الكلام
ربنا يصبرك
بس عاوزك تتأكدى ان ده خير من ربنا محدش يعرف الخير فين
و البقاء لله